9 Mart 2009 Pazartesi

Metin Üstündağ - 2.eklenti (anlat anlat bitmez ki bu adam.Nerden başlasam ne kadar anlatsam...)





"Kurulmuş bir saatim ben ve acıyı çalıyorum sürekli.."


"Aşk iki kişiyle oynanır ve iyi olan kaybeder..."

"Sırtındaki barkoddan tanıdım kardeşiz biz
Aynı yara bere her yerimizde
Aynı yoksulluğun şivesi bozuk türkçesi
Aynı okul görmemişlik, aynı itilmişlik
Sırtındaki barkoddan tanıdım kardeşiz biz
Hep aynı dua her gece dilimizde
Bir yıldız daha kaymasın
Biraz daha kararmasın evlerimiz.."
***

"Vaktinde edilememiş sevgi sözleri nefret zırhını kuşanır dönerken geri.."

"Aslında bu düzen degil, bu ’düzülenler’ degişmeli."


"Çocukluğumdan bir ben kaldım geriye, bende bittim..."

"Bütün meyhanelerin vitrinlerinde hep o görünmez malum ibare; ’mutlu aşk yoktur’ !.."


"Bize bir hayat değil, bir süre vermişler ve bunu anlayana kadar da o süre çoktan bitti..."










"Gitmek, bitmek oldu mu, Tedavüle girdi mi bir kere ayrılık, Evlerin her bölümü; Bekleme odası artık.."


"Doğarken mi bitti nedir şu hayat hikayemiz.. Bir cenaze ardısıra yürür bakar gibiyiz..."

***

"Biz bir intiharız kapı sıvalarından sızan
Biz bir çığlığız sürtünen, sürtünen ve biten
Onlar alarm taktırıyorlar kapılarına
Evlerine, ailelerine, arabalarına
Biz zaten alarm olarak varız.."


"Tırtılın kaderi kelebek olmak ve güzel ölmektir.. "


"yalnızlık psikolojiktir,öpülünce geçer."


"aşk türkçedeki tek heceli, en uzun kelimedir."


"öyle bir vakitte gel ki,zaman tüm halleriyle yanımızda olsun."


"bazi kendim bile kendime kalabalik geliyorum.. "

2 yorum:

Selim dedi ki...

Harika bir yazı olmuş eline sağlık :) kim bilir kaç defa okundu ama yorum yapılmamış. Bende hayranıyım bu adamın

ozdaseroglu dedi ki...

bi arkadaşım derdi ki; "Metin Üstündağ'ı görürsem bir gün uzun uzun sarılacağım ona"..